Naučím vás a vaše obchodníky navolat si více obchodních schůzek po telefonu.
Chci zvýšit úspěšnost hovorů

Proč právě já a téma úspěšného sjednávání schůzek?

Dovolte mi krátké představení, proč zrovna já a má školení,tréninky, by pro Vás měli mít přínos.

Jmenuji se Kateřina Jasinská a v oblasti telemarketingu – sjednávání schůzek, působím již od roku 2000. Do roku 2012 jsem pracovala jako telefonistka, trenér, vedoucí týmu telefonistek a sama jsem realizovala více než 43.000 telefonátů a to především do akvizic, tedy novým klientům. Těchto 12 let pro mě byla obrovská škola. Ale tím to neskončilo. Od roku 2012 pracuji jako samostatný lektor a zaměřuji se na školení a tréninky na téma „JAK ÚSPĚŠNĚ A PROFESIONÁLNĚ SJEDNAT OBCHODNÍ SCHŮZKU PO TELEFONU“.

I dnes jako lektorka navolávám obchodní schůzky, jen s malým rozdílem, že dnes již pro sebe. Zakládám si totiž na tom, že jsem lektorka z praxe. Jde mi o to, abych mohla s účastníky svých školení a tréninků řešit reálné situace,které přináší dnešní trh, žádné coby kdyby. Techniky, které platily před 12 lety, už dnes moc nefungují. Pracuji tedy se situací dnes a tady. Mění se trh, je větší informovanost klientů a proto je potřeba stále hledat nové cesty jak uspět, jak se odlišit. Cílem mých vzdělávacích aktivit je zvýšení úspěšnosti v telefonátech, umět vést efektivní a lidský rozhovor, který vede k cíli.

Školím a trénuji společnosti různého zaměření:

IT, výroba, telekomunikace, finance, marketing,…….

Pro koho je téma „JAK ÚSPĚŠNĚ A PROFESIONÁLNĚ SJEDNAT OBCHODNÍ SCHŮZKU PO TELEFONU“ ?

Je dané téma součástí Vaší práce? Jste obchodník, makléř,poradce, telefonistka, asistentka, manažer a telefonujete svým klientům? Pak jste zde správně a čtěte dále.

  • Řešíte při telefonování některou z následujících otázek?
  • Jak to mám udělat abych měl/a více schůzek?
  • Jak mám zaujmout klienta, o kterém nemám moc informací, aby mě poslouchal?
  • Jak se mám odlišit, abych nebyl/a vnímaný/á jako otravný telefonát?
  • Co když to nebude chtít, vždyť už daný produkt / službu musí mít od někoho jiného.
  • Co když nebude mít volající vůbec zájem?
  • Kde mám vzít kvalitní kontakty?
  • Tento call skript používají kolegové ve firmě už 15 let, ale proč dnes nefunguje?

Pokud řešíte některou z výše uvedených otázek, pak je na čase s tím něco udělat a najít odpovědi.

Je jen na Vás, zda se chcete posunout dále nebo přešlapovat na místě. Mohu být Vaším trenérem a pomoci Vám zvýšit počet schůzek i profesionalitu v telefonátu.Telefonát je o detailech a pravidlech, je to krásná hra se slovy. Když je dokážete správně poskládat, vše do sebe zapadne a dosáhnete svého cíle.

Spojte pravidla / principy + empatii + profesionalitu a budou se dít velké věci, které vedou k Vašemu cíli - SCHŮZCE.

A jak vzdělávání a rozvoj probíhá?

  • Individuální trénink – jeden na jednoho.
  • Školení, workshop
  • Trénink telefonování ve skupině
  • Call party

Všechny vzdělávací aktivity jsou nastaveny na potřeby Vaši společnost, řešíme tedy reálné situace, které souvisí s Vaší společností, žádné obecné poučky.

Naučím vás, jak zvýšit prodeje a obchodní výsledky po telefonu. Praktické workshopy & školení telefonické komunikace pro obchodníky (i jejich šéfy).
Domluvíme si schůzku?