Naučím vás a vaše obchodníky navolat si více obchodních schůzek po telefonu.
Chci zvýšit úspěšnost hovorů

Mé články

Jak navolat schůzku z kontaktů získaných při networkingu?

V předchozím článku jsme si povídali o LinkedInu jako o zdroji kontaktů. A já jsem slíbila, že pro vás připravím další článek na téma networking. V dnešní době rozhodně není nouze o možnost vyrazit na nějaké networkingové setkání. Ale nebudu vám teď psát o zásadách a pravidlech na těchto akcích. Podíváme se spíše na to, co se získanými kontakty, jak si správně domluvit schůzku a čeho se... zobrazit celý článek

Jak navolat schůzku z kontaktů získaných na Linkedin?

Součástí telefonování a sjednávání schůzek je i oblast zdrojů kontaktů a práce s nimi. Je to velmi důležitá část, jelikož to ovlivňuje vaši úspěšnost v telefonu. Pokud máte špatný zdroj kontaktů – nekvalitní databázi, je to jako chytat ryby v lese. Ale jak vytvořit kvalitní databázi pro navolávání? Jak poznám kvalitní zdroj? Kde hledat kvalitní kontakty? Je vaším cílem kvantita, nebo kvalita? ... zobrazit celý článek

Říkají Vám klienti v telefonu „ne, nemám zájem, nic nechci, nechci žádnou nabídku, ....“?

Na úvod je potřeba si říct a přijmout, že klient na to má právo, má právo s námi nesouhlasit. A také je potřeba přijmout fakt, že děláme obchod a určitá míra odmítnutí k tomu patří. ( Záměrně píši určitá míra, jelikož doporučuji mít vysledováno, kolik potřebujete kontaktů na sjednání 1 schůzky, ……. . O vyhodnocování s sledování úspěšnosti, vám podrobněji napíši příště. ) Rozhodně... zobrazit celý článek

Proč si obchodníci neradi navolávají obchodní schůzky???

Často se u obchodníků setkávám s názorem, že tuto činnost nemají moc rádi, že je to nutné zlo, ale proč? Podívejme se na to, co může způsobovat nechuť k této činnosti, ale hlavně co se s tím dá dělat. Proč je navolávání obchodních schůzek neoblíbená činnost? Shrnula bych to do pár bodů. předsudky strach z odmítnutí neznalost sebevědomí Toto jsou podle mě ve zkratce věci, které nás svazují a... zobrazit celý článek

Telefonická komunikace s klienty vs. osobní jednání s klienty

Jelikož se setkávám s názorem obchodníků, že telefonát není moc oblíbená činnost, že mají raději osobní jednání, pojďme se společně nad tímto tématem zamyslet. Co má společného telefonická komunikace s klienty a osobní jednání a proč na tyto činnosti mají obchodníci rozdílný pohled. Co mají tedy tyto činnosti společného - jde o přípravu, cíl, obě mají svojí strukturu / postup, pravidla,... zobrazit celý článek

Naučím vás, jak zvýšit prodeje a obchodní výsledky po telefonu. Praktické workshopy & školení telefonické komunikace pro obchodníky (i jejich šéfy).
Domluvíme si schůzku?